Marijnen CMA 916 E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Marijnen CMA 916 E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

hopeloos 15-06-2008
Geschreven voor: Marijnen CMA 916 E

Ik heb nu ruim 6 jaar geledeen een marijnen was droger gekocht, ik heb hem gelukkig met garantie certificaat van 6 jaar gekocht. Maar alles is al meerdere malen kapot gegaan. de deur knop en trommel zelfs 2x. Hij laat vegen achter op mijn net gewassen was. hiervoor een condens droger gehad van aeg die was zeker niet beter deze is ook net de 5 jaar gepasseerd. als ik de machine nou zou mishandelen, maar ik doe niets anders dan mijn moeder een die heeft haar miele al 20 jaar.

kwakdoos 03-11-2007
Geschreven voor: Marijnen CMA 916 E

Het is een goeie droger maar ik ben het wel met JoJo eens dat eigenlijk alleen het programma extra droog heel goed werkt, tevens werken de tijdsgestuurde programma's ook heel goed.
In vergelijking met onze zeer oude droger vinden wij deze zeer stil.
En het extra pluizenfilter in de rand is alleen maar goed, volgens mij is daar heel goed over nagedacht.
Eigenlijk zijn we wel zeer positief over deze droger.

jojo59 05-12-2006
Geschreven voor: Marijnen CMA 916 E

De was is vrij snel droog, de machine heeft enorm veel programma's, er werkt er
echter maar 1 goed, het programma extra droog, op de andere programma's blijf
je anders nog met natte boordjes en plekken zitten.
De machine maakt wel veel lawaai, het klinkt of het hem erg veel moeite kost om
de trommel rond te draaien (schurend geluid). Wat ik wel erg prettig vind is
dat de rubbers vrij goed afsluiten, waardoor je minder stof in de omgeving van
de droger hebt.